Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2016

ΠΩΣ ΕΦΤΙΑΞΕ Η ΔΙΑΘΕΣΗ ΜΟΥ ΣΕ ΛΙΓΑ ΜΟΝΟ ΛΕΠΤΑ!


Λίγο ο χειμώνας, λίγο η εξεταστική, λίγο το ένα λίγο το άλλο ρίχνουν τη διάθεση μου στα τάρταρα. Διαβάζω λοιπόν και εγώ τρόπους που μπορεί να βελτιωθεί η διάθεση μου. Περιποιήσου τον εαυτό σου λέει και δεν θα χάσεις. Τι να κάνω και εγώ; Ας φτιάξω νυχάκια!
Τα έφτιαξα λοιπόν και σκέφτηκα να το μοιραστώ μαζί σας. Πρόκειται για μια nude απόχρωση με μια διακριτική girly λεπτομέρεια που δίνει την απαραίτητη τσαχπινιά στο μανικιούρ μου! Ότι ακριβώς χρειαζόμουν αυτή τη στιγμή για να μου φτιάξει η διάθεση. Κάνε ένα μικρό δώρο περιποίησης στον εαυτό σου και αμέσως θα χαμογελάσει! Εσεις τι κάνατε σήμερα για να νιώσετε όμορφα;

Φιλιά απο εμένα (παω να συνεχίσω το διάβασμα)
Ανυπομονώ να τα ξαναπούμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου