Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2016

ΞΕΚΙΝΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΣΟΥ ΜΕ ΕΝΑ ΦΥΣΙΚΟ ΧΥΜΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ


ΦΥΣΙΚΟΣ ΧΥΜΟΣ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ
Καλημέρα και καλό σαββατοκύριακο να έχουμε! Όπως όλοι και όλες γνωρίζουμε η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται. Πώς αλλιώς λοιπόν θα μπορούσα να ξεκινήσω την μέρα μου; Φυσικά η καλύτερη επιλογή είναι ένα καλό και γεμάτο θρεπτικά συστατικά για τον οργανισμό πρωινό. Σήμερα επέλεξα για το πρωινό μου ένα φρέσκο-στημένο χυμό από πορτοκάλια. Πλούσια σε βιταμίνη c και φυτικές ίνες γεμίζουν τον οργανισμό μου με την απαραίτητη ενέργεια για να μπορέσω να αντεπεξέλθω στις υποχρεώσεις τις σημερινής μέρας που δεν είναι τίποτα άλλο παρά μόνο το διάβασμα. Εσύ που με διαβάζεις τώρα σήκω από την καρέκλα σου, κάνε ένα διάλειμμα και πιες ένα ποτήρι χυμό της αρεσκείας σου. Εννοείται να είναι φυσικός έτσι; Αμέσως θα δεις τη διάθεση σου να αλλάζει και την ενέργεια σου να αυξάνεται. Φυσικά αν είσαι στη δουλειά τώρα αυτό είναι κάπως δύσκολο. Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να ξυπνήσεις δέκα λεπτά νωρίτερα από το συνηθισμένο και να φτιάξεις μια υπέροχη φρουτοσαλάτα στην οποία θα προσθέσεις ότι φρούτα σου αρέσουν (φυσικά με φρούτα που μπορούν να διατηρηθούν γιατί για παράδειγμα το μήλο μαυρίζει). Αφού την ετοιμάσεις μπορείς να την βάλεις σε ένα δοχείο και να την πάρεις μαζί στο γραφείο. Είναι το καλύτερο, γευστικότερο και οικονομικότερο σνακ που μπορείς να έχεις κατά τη διάρκεια της ημέρας! Εγώ όταν ξέρω ότι θα είμαι στη σχολή πολλές ώρες, πριν φύγω από το σπίτι καθαρίζω ένα πορτοκάλι και ξεχωρίζω τα κομμάτια του. Στη συνέχεια το τοποθετώ σε ένα τάπερ, το βάζω στην τσάντα μου και είμαι έτοιμη.

Μην διστάζεις να τρέφεσαι υγιεινά! Κάνε καλό στον εαυτό σου και αυτός θα σου το ανταποδώσει..

Για την ώρα φιλιά από εμένα, τα λέμε σύντομα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου