Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2016

ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΤΕΛΟΣ

library
Να μαι πάλι λοιπόν εδώ περιμένοντας αυτή τη φορά την πολυπόθητη αυριανή μέρα. Τι είναι αυτό που με κάνει να περιμένω τόσο πολύ την αυριανή μέρα; Μα φυσικά το τέλος της εξεταστικής! Ένα μήνα τώρα βράδια ατελείωτα παιδεύομαι να βγάλω την ύλη και τελειωμό δεν έχει η άτιμη. Βέβαια ας πρόσεχα και εγώ να μην τα άφηνα όλα τελευταία στιγμή. Παρ'όλη αυτή την γκρίνια που με έπιασε τέτοια ώρα είμαι πολύ χαρούμενη. Αύριο τελειώνω. Όπως και να έχει όλο αυτό το άγχος του διαβάσματος και της εξέτασης θα σταματήσει. Αυτόν το δρόμο διάλεξα όμως και αυτόν θα ακολουθήσω τώρα πια. Πήρα μία απόφαση και θα την φέρω εις πέρας. Θα την τελειώσω αυτή τη σχολή ο κόσμος να χαλάσει. Έχω πεισμώσει και αν κρίνω από τα μέχρι τώρα αποτελέσματα βρίσκομαι σε καλό δρόμο. Αν αναρωτιέστε προς τι όλη αυτή η αναλαμπή, ένα θα σας πω : έκανα το λάθος και παραμέλησα τη σχολή για ένα ολόκληρο χρόνο. Συνηθισμένο φαινόμενο για πολλούς φοιτητές. Το αποτέλεσμα; Να έχω φτάσει τέταρτο έτος και να τρέχω και να μην φτάνω. Τους λόγους που έκανα αυτό το λάθος θα τους αναλύσω σε άλλο ποστ. Νομίζω αφορά πολλές από εσάς εκεί έξω. Αυτή τη στιγμή όμως κάνω τα αδύνατα δυνατά να αναπληρώσω το χαμένο χρόνο και παρά το γεγονός ότι κουράζομαι αισθάνομαι καλά με αυτό. Αισθάνομαι ότι προσπαθώ για κάτι που αξίζει. Εσείς που βρίσκεστε στην ίδια ''μοίρα'' με εμένα ΜΗΝ το βάζετε κάτω και μην σας πιάνει πανικός. Όλα φτιάχνουν με θέληση, προσπάθεια και καλή οργάνωση. Φυσικά και κάνω λάθη ακόμα, φυσικά και χρωστάω ακόμα μαθήματα! Όμως, σιγά σιγά μαθαίνω να διαχειρίζομαι την όλη κατάσταση και να μαθαίνω από τα λάθη μου. Νομίζω αρκετά είπα και άφησα το διάβασμα στη μέση πάλι. Όρεξη για κουβεντούλα έχω μέρα που είναι ( ημέρα ερωτευμένων και καλά αλλά θα το αφήσω ασχολίαστο αυτό το θέμα για σήμερα). Για εμένα ο φετινός Βαλεντίνος θα είναι το βιβλίο μου..Ώρα να σας καληνυχτίσω λοιπόν και να σας ευχηθώ μία υπέροχη βραδιά με το ταίρι σας.. όσον αφορά τις ελεύθερες να περάσετε μία ακόμη πιο υπέροχη βραδιά γιατί σας (μας) αξίζει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου