Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2016

Το κραγιόν που δεν βγάζω από την τσάντα μου

Σήμερα θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας το κραγιόν που έχω πάντα στην τσάντα μου. Πρόκειται για ένα κραγιόν σε μια φυσική απόχρωση της ελληνικής εταιρίας golden rose. Είναι στη απόχρωση 130 από την σειρά με την vitamin E.

vision lipstick 130














golden rose no130
Η υφή του είναι απαλή και βουτυρένια. Το αποτέλεσμα που αφήνει δεν είναι τελείως ματ αλλά έχει πάρα πολύ καλή διάρκεια. Το κραγιόν αυτό έχω επιλέξει να το έχω πάντα στην τσάντα μου γιατί μπορεί να φορεθεί όλες τις ώρες της ημέρας και σε όλες τις περιστάσεις. Επίσης θεωρώ ότι ταιριάζει στα περισσότερα χρώματα επιδερμίδας και μαλλιών. Για την ακρίβεια το βάζω πριν βγω έξω είτε για να πάω σχολή είτε για καφέ και το ανανεώνω όποτε χρειάζεται. Η πιο σημαντική του χρήση όμως για εμένα δεν είναι η προφανής. Μπορείς άνετα να το φορέσεις και σαν ρουζ! Δίνει μία υπέροχη φυσική κοκκινίλα στα μάγουλα λόγω του ότι έχει ροδακινί υποτόνους. Για παράδειγμα αν είσαι αρκετές ώρες έξω από το σπίτι και θέλεις να ανανεώσεις το μακιγιάζ σου μπορείς άνετα να τοποθετήσεις λίγη ποσότητα από το κραγιόν στα μαγουλά σου και να το απλώσεις με κυκλικές κινήσεις. Έτσι θα δώσεις την ζωντάνια που χρειάζεται στο μακιγιάζ σου σε λίγα μόνο λεπτά! Με ένα προϊόν θα έχεις δύο καλλυντικά μέσα στην τσάντα σου και θα είσαι πάντα περιποιημένη. Εσείς ποιο προϊόν δεν βγάζετε ποτέ από την τσάντα σας; 

Μέχρι την επόμενη ανάρτηση σας στέλνω τα φιλιά μου και ευχές για ένα όμορφο κυριακάτικο απόγευμα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου